Dag 1

Dag 1
Då var jag klar med dag 1 på Rikshospitalets Diet.
Jag har under dagen druckit som en tok och tränat på gymmet. Jag måste säga att jag faktiskt redan nu känner mig smal. Antagligen för att magen inte är proppmätt som den brukar vara. Jag känner mig faktiskt pigg och fräsch:-)

Dag 1 meny såg ut såhär:

Frukost:
1 kopp kaffe (inte mugg) med en sockerbit. 

Lunch 
2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat

Middag  
250gram biff (för min del Rostbiff)
Isbergsallad i lagom mängd
1 hel pressad citron
1/2 matsked olivolja
(ja surt var det så håret krulla sig, men det går ner :-)


Jag är inte mätt, jag är ganska hungrig men jag känner ändå inget sug efter något inte ännu iallafall :)
12 dagar kvar..

Lunch:  2 hårdkokta ägg   60 gram kokt bladspenat.   1 tomat


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: