Dag 2

Dag 2
 
Jag vägde mig i morse mest för att jag var nyfiken på om jag kanske gått ner något gram, Jag måste säga att jag fick en liten smärre  chock över att vågen stod på 97,8 alltså minus 1,7 kg redan! Jag vet att mycket är vatten men ändå det är ju kul att se att det går neråt, Det är just den knuffen jag behöver för att gå på min andra diet sen.
Även idag var jag på gymmet men jag tror jag skippar cykelturen idag jag vill inte pressa mig för hårt.
Lite trist var det idag då 2 av målen var samma sak som igår Frukosten och middagen. Men det går ann. Det är väll just det här matbegäret som man behöver avvänjas ifrån också. Annars är jag glad över att det gått så bra hittils. tänker väga mig även imorgon för att se om det hänt något mer.

Dag 2 meny bestod av:

Frukost
1 kopp kaffe och en sockerbit

Lunch
3 dl naturell youghurt och 8-10 skivor skinka

Middag
250 gram biff (rostbiff)
isbergsallad
1 citron
ca 1 msk olivolja


Rostbiff stekt utan fett, Skuren isbergsallad med en hel pressad citron över samt drygt en msk olivolja över salladen. citronen som rann ur salladen hällde jag i ett glas och drack upp.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: