Dag 4

Dag 4

Det var en ganska så intressant meny idag, proppmätt blev jag både på  lunchen och på middagen.
1 Liter juice var minsann inte lätt att fylla magen med och sen youghurt på det! Jag verkligen skvalpade fram.
Ingen träning utförd idag heller.  *suck*
men jag har lånat en träningsvideo på biblioteket, så snart ska här tränas i vardagsrummet. 

Dag 4 meny:

Frukost
En kopp kaffe och en sockerbit och en rostad brödskiva

Lunch
3 dl Naturell Youghurt
1 liter Juice! (Bravo apelsinjuice i mitt fall)

Middag
250 gram naturell Keso
1 riven morot
1 hårdkokt ägg


Kaffe med rostad smörgås


Kommentarer
Felicia

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 17:49:30
URL: http://smsalåna.nu
Jessica

Hej och Tack felicia.

Jag försöker uppdatera den dagligen eller så ofta jag kan. Dom senaste dagarna har det varigt något fel och jag har inte kunnat lägga upp mina inlägg men nu är dom uppe. :)

2011-05-09 08:43:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: