Dag 5

Dag 5

Har inte mycket enegi i kroppen men sötsuget är borta, känner inte att jag längtar efter något speciellt heller just nu. Jag har väll insett fakta att det är detta som gäller i 13 dagar. Tänk om man kunde vara lika hård mot sig själv när det gäller den "vanliga" dieten. Idag var det en hemsk frukost, inget kaffe fick jag utan en sur citron! Imorgon får jag iallafall kaffe och en toast gott ska det bli! :)
Är annars väldigt nöjd med den stadiga viktnedgången på ca ett halvt kilo om dagen.

Dag 5 meny såg ut såhär:

Frukost
1 riven morot och pressad citron

Lunch:
1 stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör ( jag tog ca 200gram torsk)


Middag:
 1 stor biff (250 g), sallad med broccoli



biff sallad och broccoli


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: