GI DAG 3

DAG 3
 
Idag blev jag utsatt för test. Jag blev bjuden hem till min moster på middag och fika. Jag lyckades avstå alla fällor så är stolt över mig själv. Innan jag åkte hade jag intalat mig själv att jag absolut inte ska trilla dit. Det är jobbigt att bli bjuden på middag när man följer en viss diet. Man känner sig så dum på nått vis att inte ta av det som bjuds, nästan oförskämt. Men det fanns kött och sallad och såser som jag fick äta så det var bara att hugga in :) Tråkigare var det väll att man inte kunde dricka någon alkohol. Ensam nykter på festen är ju inge kul. Men men, 2 veckors rivstart o jag tänker inte ge vika!.
Vägde mig också föresten för jag var så nervös för om allt detta fett gjorde att jag gick upp istället, Men resultatet kom som en glädjande chock!. Jag tänker inte avslöja något ännu det gör jag på Torsdag. :)

Meny dag 3

Frukost
Makrillfile i tomatsås, 2 ägg och lite gurka.

Lunch
rester från gårdagens GI lasagne.

Middag
1 grillad korv
1 liten köttbit
sallad med mozzarella
lite bearnesås

TOTALT DAGENS KOLHYDRATER CA 27gram





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: