GI DAG 1

Dag 1 GI

avklarad!
I boken som jag följer står det
att man ska helst inte ska äta mer än 20-40 gram kolhydrater per dag under rivstarten.
ups idag blev det 10gram för många!
hoppas ingen större skada är skedd.
Frågan är ju
kan man verkligen äta allt detta utan att bli fetare?
jag känner mig mätt även fast det inte var mycket på tallriken.
Mäktigt var det dock.
kommer vara lite otäckt att ställa sig på vågen nästa torsdag.
Får hoppas på det bästa. :)
Mycket dystert var det att ställa sig på vågen och se resultatet 101,7!! jag som var nere på 91 kg i oktober.
Hoppas jag kan ta lärdom av detta så det inte händer igen!.
neråt än gång för alla tack!

Meny dag 1

Frukost
äggomelett med purjolök och bacon.

Lunch
Tacosallad

Middag
stekt fisk med örtmajonnäs och stekta grönsaker.

TOTALT KOLHYDRAT INTAG CA 50 GRAM


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: