GI DAG 4

DAG 4

Riktigt god lunch idag, den lär upprepas.
Känner mig fortfarande motiverad och det är full fart mot torsdag som gäller.
Önskar att jag var mer motiverad att gå ut och gå men känner mig ganska trött för tillfället. För hoppningsvis vänder det. I boken jag följer stod det att man kan få huvudvärk och känna sig trött, det är när kolhydraterna uteslutigts ett tag och när socker abstinensen sätter in. Så jag är väll där nu. Så alltså betyder det att jag hamnat i fasen som kallas Ketos. Det är nu min kropp bränner maximalt med fett! känns ganska sporrande :)

Dag 4 Meny

Frukost
3 stekta ägg
salami  & skinka
kaffe

Lunch
Tonfisksallad med keso och curry.

Middag
grillad fläskytterfile med ugnsbakad aubergine.


Totalt antal kolhydrater idag 20gram

Tonfisk, sallad, gurka, tomat, purjolök, keso, curry.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: