GI DAG 5

DAG 5

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt menyn. Under lunchtiden var jag i affärer med min mor och han bli väldigt hungrig, Vad kan man hitta att äta när man går på GI?  Nötter tänkte jag det är ju det GI pratar mycket om. Så jag köpte en näve cashewnötter och gnagade på. När jag kom hem såg jag att de innehöll hela 16 kolhydrater! Hjälp! Jag fick utesluta min lunch som var broccoli och ostcreme. och fick nöja mig med nötterna. Så klarade jag mig :) 
Dagens mny såg ut såhär: 

Frukost
2 kokta ägg och en halv burk makrill

Lunch 
1dl Cashewnötter

Middag 
Senapsfylld kyckling med Savoykål *mums* 

Totalt antal kolhydrater 27g
 
kycklingfilee, bacon, dijon senap, savoykål, champinjoner, rödlök, grädde. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: