Tillbaka efter ett återfall

Hej

Har varigt i en djup svacka och hamnat i mitt matmissbruk igen. Det är så svårt att ta tag i dieten igen efter en besvikelse eller efter ett fusktillfälle!.
Det är något fel på mig.
Jag tyckte Danska rikshospitalet var bra, nu har jag ändrat mig och jag ångrar de dagarna jag slösade på den dieten. alla kilon och mer därtill gick jag upp på kort tid. Jag kanske gjorde något fel. Men Istället kunde jag valt något sundare. och tappat samma kilon som hade stannat. Jag tror det var danska rikshospitalets diet som gjorde att jag kände att jag hade mycket att ta igen, plötsligt blev jag sugen på allt och mer därtill. Jag vet inte vad vågen står på nu men jag vet att det är mer än 100 kg. Jag förbereder mig nu för 2 veckor rivstart med GI eller min egna diet.  jag velar fortfarande dock.  
Jag är fortfarande ute efter en rivstart så jag sedan kan ta det lugnare.
Men jag är iallafall tillbaka :) 

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: