Dag 14

Dag 14

Så underbart att starta dagen med en ordentlig frukost. Min Tanke var att mjukstarta efter en så sträng diet, men jag får skylla på min kusin som drog iväg mig till söderköping och deras underbara och kända glassar!
Okej då! nått ska man väll få för att ha lidigt igenom 13 dagar svält!.
Vad blev nu resultatet då..
jo det blev minus 6,2 kg, visst mycket vatten är det säkert muskler med. Men i slutändan så känner jag mig friskare, smalare och mycket nöjdare med mig själv än vad jag var innan.
Min motivation är nu nådd till taket och mitt självförtroende har tagit ett stort kliv i rätt riktning.
Så ja trots all hunger och dom svåra stunderna så rekomenderar jag denna diet. 

 
Några bilder från dag 14 :-)


2 grova herkules smörgåsar med skicka och paprika och EN REJÄL KÖPP KAFFE!
God och nyttig frukost med en rejäl kopp kaffe. :)




glass i stora lass ljuvligt god pecanötglass med nötkräm kokosboll grädde vaniljglass MUMS!
Belöningen Glass i Söderköping.




kortklippt och blondare
O ja...
Ny frilla och blondering, vart kortare och blondare än ja trodde så kommer ta lååång tid att vänja sig vid.


Kommentarer
J.

Hej! Tänkte prova denna diet faktiskt! Kan du inte berätta hur det gick? Gick du upp igen efteråt? Vad hände efter dieten liksom?

2011-08-21 22:22:55
URL: http://www.missjoki.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: