Dag 15

Dag 15

Vägde mig idag.
Man ska ju nästan direkt efteråt gå upp ca 2 kg. Jag har nu gått upp 2hg.
Påtal om vikt, listan över mina viktresulatat uppdateras nu endast 1 gång i veckan och detta på måndagar. Med start imorgon den 9/5 :)
var iväg och tränade på gymmet och funderar på om jag ska orka med min promenadvända på 5.5 km.
För 3 veckor sen åkte min fästman iväg till utlandet.
Han kommer hem på Tisdag (10/5) kväll. självklart har det varigt en sporre att han varigt borta. 
resultatet är iallafall att jag tappat 6 kg, (klämmer faktiskt i mig i en ny storlek) Ny frilla och förhoppningsvis kommer mina nya kläder imorgon.
Sen är ju den stora frågan
Kommer han att märka nått?? Det återstår att se :) *fniss*
Förhoppningsvis blir det en dejt på restaurangen, beror lite på när han beräknas komma,
Ett blogginlägg om detta kommer senare iallafall..  

Dag 15 på min egna diet.

frukost

2 grova smörgåsar (nyckelhålsmärkta) 
2 skivor skinka
lättamargarin
1 kopp kaffe.

Lunch

Banan
(lägg gärna till youghurt, keso, smörgås)
Jag orkade bara en banan.

Middag
en portion ris
Fläskarre med wokgrönsaker i sötsursås.
Köpte en glasburk sötsursås på willys.
samt en påse wookgrönsaker i frysdisken.  



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: