Dag 16

Dag 16

Har varigt extremt törstig hela dagen idag, antagligen kroppen som vill ha allt sitt vatten tillbaka så skulle tro att jag är uppe i mina +2kg redan nu. Annars har min dag varigt lugn på träningsidan idag. har fått världens största blåsa under foten så kan knappt stödja på den. Hoppas den försvinner snart.
Imorgon kommer fästmannen hem, mina nya kläder som jag hade hoppats skulle komma innan hans hemkomst, kommer inte förren på Onsdag trots deras utlovande om leverans inom 5-7 vardagar. *typiskt*
Kanske skulle man binda runt en stor rosett om kroppen bara, det skulle nog göra han allra lyckligast *hahah*

Dag 16 Meny

Frukost
2 grova herkules mackor med smör skinka och tomat.
1 kopp kaffe

Lunch
jordgubbsyoughurt
1 kopp kaffe

Middag
fiskbullar i dillsås
Citron
Potatis
1 glas mjölk.

övrigt
några salta pinnar framför tv:n 
1 liten glass (som syrran promt skulle bjuda på!)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: